Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu
Všechny kategorie

Pozáruční servis

Náš proškolený servisní tým Vám zaručuje profesionální servisní zásah do stroje vašeho zákazníka za použití výhradně originálních náhradních dílů.

Jak postupovat při zájmu o pozáruční servis?


1. Nahlášení (objednávka) servisního zásahu

  • Pro podání žádosti o pozáruční servis kontaktujte naše reklamační oddělení na emailu reklamace@proteco-naradi.cz, nebo na tel +420 494 664 522
  • S pracovníkem našeho servisního oddělení si domluvíte způsob dopravy a platby nákladů na diagnostiku

2. Platba poplatku za diagnostiku

Po odsouhlasení požadavku na pozáruční servis vám naše servisní oddělení vystaví zálohou fakturu na diagnostiku závady, kterou je nutné zaplatit před provedením servisu. V případě, že zákazník souhlasí s cenou opravy, záloha se zákazníkovi vrátí (více info viz bod 4).


3. Doprava Vašeho stroje/nářadí do servisu

3.1 Zabalení servisní položky

  • Stroj/nářadí řádně zabalte do krabice tak aby nedošlo k jeho poškození při přepravě
  • Přiložte prosím co nejkonkrétnější popis závady a Vaše kontaktní údaje vč. adresy a telefonního čísla

3.2 Doručení servisní položky

Doručit zboží do našeho servisního střediska lze těmito způsoby:

a) Zasláním na naši adresu pomocí libovolné přepravní služby (PPL, DHL, Česká pošta…). V případě potíží se zasláním zejména větších strojů kontaktujte naše reklamační oddělení, které svoz zajistí. Náklady na dopravu si hradí zákazník.

b) Naším servisním svozem. Platí pro zákazníky, ke kterým pravidelně zavážíme zboží vlastním vozem.

Adresa pro zaslání servisní položky:

PROTECO nářadí s.r.o. 

Podbřezí 63 

518 03 Podbřezí


4. Souhlas/nesouhlas s cenovou nabídkou na opravu

Po doručení stroje/nářadí do našeho servisního střediska provede servisní pracovník diagnostiku závad a vytvoří cenovou nabídku opravy. Výstupy servisního řízení mohou být následující:

a) Odsouhlasení cenové nabídky na opravu

Pokud odsouhlasíte cenovou nabídku na opravu, bude provedena oprava a stroj/nářadí bude odeslán zpět k Vám na dobírku v hodnotě ceny opravy. V tomto případě vám bude předem zaplacený poplatek za  diagnostiku odečten od konečné částky za servisní úkon.

b) Nesouhlas s cenovou nabídkou na opravu

Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje, sdělte to co nejdříve našemu servisnímu středisku. Servisní středisko se s Vámi následně domluví, jestli budete chtít stroj/nářadí zaslat zpět na Vaši adresu nebo ekologicky zlikvidovat.

UPOZORNĚNÍ: V případě, že Kupující na oznámenou cenovou nabídku k opravě (e-mailem či telefonicky) nereaguje po dobu delší 60 dnů, propadá servisovaný výrobek ve prospěch PROTECO nářadí s.r.o., které jej ekologicky zlikviduje.


Ceník pozáručního servisu

Diagnostika závady (neodsouhlasená/odsouhlasená cenová nabídka)
299 Kč / 0 Kč (s DPH)
Doprava zboží zpět zákazníkoviDle platného ceníku dopravy (viz  Doprava a cena)
Oprava strojeIndividuální - cena stanovena servisním technikem


Přihlášení do newsletteru proběhlo úspěšně. Prosím potvrďte toto přihlášení pomocí odkazu zaslaného do emailu.
Něco se nepovedlo, kontaktujte nás
Požadavek nemůže být odeslán. Zkuste to znovu později

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později